2012. február 21., kedd

Red october keresztpántos top,36,1Ft-ról! NMÁ!(2) - Jelenlegi ára: 1 Ft

Üdvözöllek!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eladó a képeken látható Red October márkájú, keresztpántos, olajzöld színű top. Pántját 4 db műanyag karika díszíti. Én egy használt ruhacsomagban kaptam, de szerintem ez a darab nagyon keveset lehetett használva, mert nagyon jó állapotban van. Varrása, anyaga mindenhol ép. Nem kopott, nem szöszös.
Derékbőség: 2x36cm
Mellbőség: 2x36cm
Hosszúság: 37cm
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nagy ruhavásárt tartok! Nézz szét nálam, megéri! Minden darabot 1 Ft-ról, minimálár nélkül indítok. Most potom pénzért juthatsz hozzá klassz rucikhoz! Ne hagyd ki!
Állíts össze magadnak egy csomagot azokból a darabokból, amik tetszenek. A postán sokat spórolhatsz, természetesen egy postával küldöm, akármennyi aukciót is nyertél meg.
Minden ruhát beszámoztam, ezzel próbálom gyorsítani az adásvételeket.
Minden darabot kimosva, tisztán kap a kedves vásárló! (Én nem fogok koszos, büdös, zsákbamacska holmit küldeni. )
További spórolási lehetőséged is van! Biztosan van horgász családtagod, ismerősöd, barátod vagy netalán te magad! Nézz szét dani89rk nevű felhasználónál (csak kattints a névre)!
Rengeteg horgászkelléket és csalit tölt fel, szintén 1 Ft-ról nmá.
Az aukciókat ha szükséges, szívesen össze várjuk, hogy ne kelljen kétszer is postaköltséget fizetned!
Igyekeztem a ruhákról minden adatot megadni, megfelelő képet feltölteni, de ha bármilyen kérdés merülne fel, fordulj hozzám bizalommal. Naponta többször is be fogok lépni és igyekszem minél hamarabb válaszolni.
Jó nézelődést! Licitálj bátran! =)



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-03 19:00
. Red october keresztpántos top,36,1Ft-ról! NMÁ!(2) - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése