BookHouse könyvdiszkont:  Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő!  A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük,  csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! Marketing a 21.  századbanA könyv listaára:  4200 Ft. Leírás: 
Jelen kötet a marketing hagyományos,  - szerkesztője,  az egyszerre marketinges,  mérnök és közgazdász Svéhlik Csaba megfogalmazása szerint - meglehetősen elavult eszköztárának bemutatása helyett teljesen új megközelítésmódot alkalmaz.  Szerinte a huszonegyedik század marketingjében kulcsfontosságú szerepe lesz annak,  hogy a vállalkozásokkal felismertesse,  hogy a jövőbeni sikeres működésük záloga egy komplexen értelmezett és konzekvensen végrehajtott márka- és vevőmenedzsmentben rejlő helyes stratégia - mindezt a szerzők által leginkább ismert globális autóipar szemléletváltási kényszerének tükrében.  Az első fejezetben bemutatásra kerülnek azok a történelmi változások,  amelyek a vállalati marketing,  mint tudomány mai formáinak kialakulásához vezettek,  s a szerzők elemzik a változások irányait,  trendjeit is.  A második fejezetben a márkák és a vállalatok kommunikációs gyakorlatában a fogyasztókkal megismertetett arculati elemek közül az (autó)színek,  mint eszközök részletes elemzése történik.  A harmadik fejezet a jövő marketingjének kulcsterületét,  a márkaépítést,  a brandinget helyezi a fókuszába.  A negyedik fejezet a szervezeten belüli,  funkcionális kapcsolatok menedzselésével foglalkozik,  míg a kötet zárófejezete kifejezetten az autóipari marketing paradigmaváltását mutatja be részletesen.  A magyarázó ábrákkal,  táblázatokkal,  diagramokkal,  valamint fejezetenként irodalomjegyzékkel ellátott szakkönyv széles körben ajánlható beszerzésre. ISBN:  978-963-87553-1-5A termék eladó új,  olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel,  melyeket raktárról tudunk szállítani.  A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat. 
Nézze meg őket most:  BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre),  hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között,  valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között.  Házhoz szállítás futárszolgálattal,  előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges.  A szállítási költség Magyarországon előre utalással 730 Ft.,  utánvéttel 995 Ft.,  de 10. 000 Ft.  feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe,  így aznapi átvétel nem lehetséges.  A leütést követő 7 napon belül,  kérjük,  e-mailen jelentkezzen a könyvért,  és adja meg,  milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók,  azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik,  ezért sajnos előfordulhat,  hogy a megrendelt könyv közben elfogyott. 
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes.  Készlethiány esetén,  a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról.  A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük,  hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre!  Köszönjük,  hogy megtisztel bennünket bizalmával! 
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata
	Jelenlegi ára: 3 530 Ft
	Az aukció vége: 2011-04-30 08:43
. Svéhlik Csaba: Marketing a 21. században - Jelenlegi ára: 3 530 Ft
2011. április 27., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése